Jouw ervaring
Jouw ervaring telt
Wij horen graag hoe jij jouw bezoek aan onze praktijk hebt ervaren. Jouw feedback is voor ons heel waardevol, omdat het ons helpt onze zorg en service voortdurend te verbeteren. Heb je een suggestie, klacht of compliment? Laat het ons altijd weten!
Elke dag sturen we een verzoek naar een willekeurige selectie van onze bezoekers om hun ervaring te delen. Met jouw toestemming kan deze feedback anoniem of openbaar worden geplaatst, bijvoorbeeld op de website van Zorgkaart Nederland of in Google Reviews.
Soms kan het gebeuren dat iemand zo ontevreden is over het contact met onze praktijk dat er behoefte is om een formele klacht in te dienen. Onze praktijk beschikt over een wettelijk verplichte klachtenregeling. Heb je een klacht? Neem dan contact met ons op. We leggen je graag de procedure uit en helpen je om deze vervelende situatie op een goede en constructieve manier bespreekbaar te maken.
Meer informatie
Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kan je terecht op Allesoverhetgebit.nl. Vragen kan je stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP), tel. 0900 202 5012. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.