Herinnering
Als extra service versturen wij enkele dagen van tevoren een herinnering aan jouw afspraak per e-mail.
Jij blijft te allen tijde zelf verantwoordelijk voor het nakomen van jouw afspraak, als je geen herinnering hebt gekregen hoeft dit niet te betekenen dat je geen afspraak hebt. Bijvoorbeeld omdat je e-mail adres niet klopt.
Onze huisregels
Zeg je afspraak tijdig af
Mocht de afspraak jou onverhoopt niet uitkomen dan dien je dit minimaal twee werkdagen van tevoren telefonisch/aan de balie door te geven (weekenddagen, nationale feestdagen en regionale feestdagen tellen niet mee als werkdag). Wij kunnen in dat geval zoeken naar een passende tijd voor een nieuwe afspraak. Wanneer je de afspraak niet tijdig afzegt, niet verschijnt of zodanig te laat komt zodat daardoor jouw behandeling niet meer plaats kan vinden, zijn wij genoodzaakt om de kosten van de verloren tijd bij je in rekening te brengen. Bij veelvuldig afspraken niet nakomen binnen een bepaalde termijn zijn wij genoodzaakt je uit te schrijven.